Sabtu, 1 November 2014

Bantuan

Bantuan
Beberapa cara untuk mendapatkan bantuan. Bergantung kepada jenis bantuan yang anda perlukan, sila hubungi bahagian yang bertanggungjawab seperti yang dicadangkan di bawah.

Sekiranya anda ahli jawatankuasa atau pengerusi:
Sila hubungi urusetia. Urusetia anda boleh melakukan perkara berikut:
  • Bantu anda untuk beri maklum balas
  • Bantu anda untuk melakukan carian
  • Tambah sub jawatankuasa
  • Set semula kata laluan anda
  • Tambah ahli jawatankuasa baru
  • Keluarkan ahli daripada jawatankuasa
  • Tetapkan peranan ahli jawatankuasa
  • Uruskan templat-templat email untuk jawatankuasa
  • Uruskan keputusan
  • Uruskan project untuk jawatankuasa
  • Edar minit mesyuarat

 

Sekiranya anda urusetia:
Sila hubungi bantuan teknikal paras pertama anda (cth. superadmin MyMeeting, admin pelayan, dll).  Superadmin boleh melakukan perkara berikut:
  • Tambah jawatankuasa baru
  • Tambah ahli baru
  • Uruskan gelaran (Tan Sri, Tn, Pn dll)
  • Uruskan tetapan-tetapan global
  • Uruskan gred jawatan
  • Uruskan templat-templat email global
Admin pelayan boleh melakukan perkara berikut:
  • Tentukan kebenaran yang betul kepada direktori
  • Naiktaraf MyMeeting
  • Backup & baik pulih MyMeeting

 

Sekiranya anda adalah superadmin atau urusetia
1. Emel soalan anada ke meja bantu OSCC beserta paparan skrin (sekiranya ada)Pilih

2. Langgan ke mailing list untuk MyMeeting Maklumat lanjut.Pilih
     Bincang mengenai MyMeeting antara pembangun dan pengguna.

3. IRCPilih
     Bicara bersama pembangun MyMeeting di bilik bicara OSCC.